Ledenhoekje

Alles wat u wilt bespreken, wat niet persee daf gerelateerd is.
Plaats reactie
Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Ledenhoekje

Bericht door Michel » 20-05-2013 16:15

Beste Classic Daf clubleden,
dit hoekje willen we speciaal voor jullie openen.
Bedoeling is dat we hier samen voorstellen aanbrengen, bedenkingen maken, discussiëren met als doel ons clubleven levendig te houden.
Uiteraard is ieder ander die hier constructief wil meedenken ook hartelijk welkom.

Als opener zou ik willen vragen wat jullie vinden van het idee zoals geformuleerd in de recente mail van het secretariaat:
vraag van de bestuurstafel: hoe denken de leden over een statische show van onze auto's.
Het voorbeeld van deelname aan de Oude Ambachten indachtig, maar ook het feit dat we vroeger als Club deelnamen aan de oldtimer show in het Mecc in Maastricht, wat wel duur was en vandaar het afhaken, stelden we ons de vraag of dit niet opnieuw in te voeren zou zijn voor de club.
Moesten er clubleden zijn die zich geroepen voelen om regelmatig aan zulke evenementen deel te nemen, en we op die manier aan een minimum van pakweg 5 deelnemende wagens geraken kunnen we ons uiteraard inschrijven. Als er geen interesse voor is heeft het ook geen zin ons hier verder op te focussen.

Laat maar horen wat jullie er van denken!!! Alles is uiteraard voor discussie vatbaar.

We zijn nog steeds bezig met het trachten heropstarten van de website als dusdanig. Zodra ze terug actief is horen jullie ditwel, maar intussen houden we het forum actief.


En ook nog dit: ik schrijf me in voor de zomerrit van 16 juni. U toch ook?!?!
Laat hier maar even horen als je deelneemt zodat het anderen kan aansporen ook deel te nemen.


Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 28-05-2013 19:52

Het weer was vandaag en gisteren wel wat beter, maar het regent weer, net zoals de dagen voordien.
Dit nodigt niet echt uit tot veel activiteiten met de Daf, maar ondertussen naderen we meer en meer de 16de juni en hoor ik dat er nog enkele inschrijvingen zijn bijgekomen.
Zijn er nog geïnteresseerden, schrijf maar in, we kijken er naar uit!!!

Plaats reactie