Nieuw dus even voorstellen

Alles wat u wilt bespreken, wat niet persee daf gerelateerd is.
Plaats reactie
Jaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-03-2016 22:28

Nieuw dus even voorstellen

Bericht door Jaak » 04-03-2016 22:53

Hoi allemaal,

Ik ben Jaak en het vorige jaar met mijn meisje Linda lid geworden, De echte interesse kwam na een bezoek aan het Daf museum met mijn andere hobby auto een Corvair.
We zijn er met de clubdag naar toe geweest echter de meeste mensen zijn vlug uitgekeken en ik had er dagen kunnen verblijven met mijn vrouw Linda.
En dat vlug uitgekeken heeft niets met Daf te maken maar valt mij overal op van veel leden. Linda en ik zijn een tijd later terug gegaan en van opening tot sluitingstijd gebleven. Toen is mijn "liefde "voor de Daf pas begonnen. Ik heb wellicht iets te vlug een Volvo 66 gekocht en dacht die snel door de APK te krijgen helaas is dat nog steeds niet gelukt. Ook de coupé had mijn aandacht en dus kwam er een oranje 55 coupé. Gisteren is hij na diverse weken eindelijk weer thuis gekomen in technisch top staat en rijdt als een zonnetje.
Lei heeft hem goed onder handen gehad en volgens mij wilde hij hem niet terug geven. Wij wonen in Sittard en zijn samen wel fanaten van dat oud klassiek spul. We verheugen ons er op om eind april naar de meeting te komen. Helaas meerijden gaat niet lukken i.v.m. nachtdienst.
Hoop dat ik dit op de goede plek heb gezet zo niet mag het graag verplaatst worden. Door drukte zullen we niet de actiefste leden zijn helaas.

Groetjes Linda en Jaak.
Auto's met chromen bumpers en motoren uit die tijd. Zo ook de muziek en alles wat ermee te maken heeft.

Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 06-03-2016 21:58

Hoi Jaak (en ook Linda)
welkom op ons forum.
Fijn te horen dat je zo trots bent op je Dafs
We wensen je er heel veel plezier mee en hopelijk kunnen we je op de Classic Daf toertocht ism Daf hobby eens ontmoeten.Moest het toch lukken ben je uiteraard welkom op onze lenterit.

Guusgevaar
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-04-2017 12:20

Nieuw hier

Bericht door Guusgevaar » 25-04-2017 17:26

Beste leden,

Ik ben Guus en nieuw op het forum. Ik ben in het bezit van een DAF 46 (in de welbekende mosterd kleur) en nadat hij jaren in de schuur heeft gestaan bij mijn grootvader, neem ik m nu onder handen.

Groet,
Guus

Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 26-04-2017 22:00

Welkom Guus en veel plezier met het op de weg brengen van je 46. groet, Michel

Guusgevaar
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-04-2017 12:20

Bericht door Guusgevaar » 27-04-2017 11:41

Dank! Ik zal hier vast nog wel te vinden zijn met (een hoop) vragen ;)

Plaats reactie