WELKOM

Wij heten u van harte welkom!
Plaats reactie
Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

WELKOM

Bericht door Michel » 12-02-2013 09:34

Beste Classic-Daf leden, simpathysanten en allen die Classic-Daf een warm hart toedragen of zomaar willen meedoen: In naam van het Classic-Daf bestuur willen wij jullie HARTELIJK WELKOM heten op onze site.

Wij zijn reeds enkele tijd on-line en zouden de onderlinge contacten wat willen stimuleren middels het forum.

Momenteel zoeken we nog naar optimalisering van het gebruik van de web-site maar zijn hoopvol naar de toekomst toe. Het zal nog enkele tijd vragen vooraleer we hiermee klaar zijn maar dit neemt niet weg dat het forum voor iedereen toegankelijk is (mits registratie).

Hoe meer deelnemers hoe meer vreugde.

Zelf kijk ik (zo goed als ) dagelijks op de Classic-Daf website en hoop dat anderen dat ook zullen doen zodat we terug een levendige site kunnen worden met wederzijdse positieve reacties op onderwerpen.

Michel

dafhobby
Berichten: 12
Lid geworden op: 01-03-2011 16:30

Re: WELKOM

Bericht door dafhobby » 20-03-2013 16:45

Michel schreef:Beste Classic-Daf leden, simpathysanten en allen die Classic-Daf een warm hart toedragen of zomaar willen meedoen: In naam van het Classic-Daf bestuur willen wij jullie HARTELIJK WELKOM heten op onze site.

Wij zijn reeds enkele tijd on-line en zouden de onderlinge contacten wat willen stimuleren middels het forum.

Momenteel zoeken we nog naar optimalisering van het gebruik van de web-site maar zijn hoopvol naar de toekomst toe. Het zal nog enkele tijd vragen vooraleer we hiermee klaar zijn maar dit neemt niet weg dat het forum voor iedereen toegankelijk is (mits registratie).

Hoe meer deelnemers hoe meer vreugde.

Zelf kijk ik (zo goed als ) dagelijks op de Classic-Daf website en hoop dat anderen dat ook zullen doen zodat we terug een levendige site kunnen worden met wederzijdse positieve reacties op onderwerpen.

Michel
Hallo Michel,

Wij sluiten ons graag bij het bovenstaande aan.
Dat het een leuke gezellige :DAFDAK" zal worden.

Groet Ton
Jullie en onze Daf hobby

Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 20-03-2013 21:20

Mooi zo, en bedankt voor de steun!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
hopelijk volgen er nog.
Ik heb er alleszins een goed oog op.

Het DAFDAK zal er wel bij varen, en vooral het Daf gevoel zal er bij groeien

Erik
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-02-2016 20:45

Nieuw forum lid

Bericht door Erik » 20-02-2016 20:56

Goede leden van dit forum,

Ik zal me even voorstellen mijn is Erik en ben trotse bezitter van twee daf's van het B-body type. De eerste die ik kost bijna 12 jaar geleden is een Daf 55 Mimosa geel uit 1972 waar intussen heel wat is aangedaan. Deze rijdt en heb die in Almere gekocht. Toen ben ik aan het herstellen begonnen aanrijdingsschade vooral blikwerkzaamheden. Gelukkig geen auto met laswerk koetswerk in sublieme staat. Daarna heb ik een Daf 46 SL uit 1975 gekocht om daar mee dagelijks te rijden. Dat doe ik nu vanaf oktober 2015. Leuke reacties en een aantal weken geleden heb ik in Odijk een Jubilaris met zijn vrouw mogen rijden want de beste man heeft een Daf dealer gehad. Zijn zoon was naarstig opzoek naar een Daf 46 en ik heb dat toen verzorgd, hele leuke ervaring.
Verder ben ik vrijwilliger bij een Daf restaurateur en onderhoud.
Gegroet, Erik

Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 06-03-2016 21:26

Hoi Erik,
Welkom op ons forum. Fijn te lezen dat je nog twee rijdende Dafs hebt.
En beiden nog in zeer goede staat, maar ja, wat kan je meer verwachten van een vrijwilliger bij een Dafrestaurateur.
Het zou fijn zijn als we daar ook wat meer over mochten horen

Plaats reactie