Zomerrit 16 juni 2013

Wij heten u van harte welkom!
Plaats reactie
Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Zomerrit 16 juni 2013

Bericht door Michel » 08-06-2013 21:47

Zoals al langer bekend is gaat onze zomerrit volgende zondag 16/6 door.
Om te zien of mijn Dafje nog in orde is voor een langere rit heb ik net een tochtje van ongeveer 40 km gemaakt.
Bij dit zalige weer is het heerlijk rijden en genieten.
Ook nog een Daf 66 gespot in Houthalen, kleur: estona (steenrood). Ik vermoed dat ik hem vorige zaterdag ook gespot heb maar toen was ie nog sneller uit het zicht verdwenen dan vandaag.
Terug naar m'n topic: de zomerrit.
Hopelijk zal de rit haar naam eer aan doen en niet terugvallen op hetgeen we de laatste weken allemaal gehad hebben.
Mag ik met deze oproepen tot massale deelname door onze clubleden om de organisator, ons nieuwe clublid Peter Salden een hart onder de riem te kunnen steken volgende zondag.
Inschrijven kan zoals altijd via het secretariaat@classic-daf.nl


Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 09-06-2013 11:30

Moesten er vanuit Belgisch - Limburg mensen willen samen rijden naar de startplaats van de zomerrit in Weert kunnen we dat misschien wel afspreken.
Als hier interesse voor is laat het dan best even weten.
Het verzamelpunt zou bvb kunnen zijn: de carpool aan de afrit 29 van de E 314 in Houthalen. Andere voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.
Maar om deel te nemen dien je je eerst in te schrijven!
:D

Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 14-06-2013 19:06

Als er last-minute nog geïnteresseerden zijn voor de zomerrit van zondag as. in Weert en omgeving dan kan dit nog wel lukken, wel graag even het secretariaat nog op de hoogte brengen dan.

Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 16-06-2013 19:49

't is weer voorbij, die mooie zomer...rit
Met 7 Dafjes en V 66 en 14 deelnemers reden we vandaag de rit rond Weert, uitgezet door Peter Salden. Waarvoor nogmaals dank Peter!
En hoe!!! Het was voor de meesten een onbekende streek waardoor het erg vernieuwend was. Iedereen was verbaasd over hoeveel natuur en rustige wegen er nog zijn in die omgeving.
We hebben de rit gereden onder het motto "samen uit, samen thuis" wat perfect verlopen is met een gezapig tempo waar het parcours zich uitstekend toe leende. Verder geen pannes, tegenslagen, enkel positief.

Met deze positieve gedachte al een vooruitblik naar en een uitnodiging voor onze volgende activiteit: deelname als club aan de Willer Historic in Waltwilder, mede georganiseerd door onze clubleden Peter Cloesen en Luc Pauli, zondag 29 september, details volgen nog en dit is hun link: http://willerhistoric.be/


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Michel
Berichten: 139
Lid geworden op: 18-03-2011 21:49

Bericht door Michel » 23-06-2013 12:18

Gelukkig hebben we onze zomerrit kunnen rijden in (redelijk) zomers weer, want vandaag zouden we bijna terug een herfstrit kunnen organiseren.
We hebben nog enkele reacties ontvangen van de zomerrit: de deelnemers bevestigen nogmaals dat het een heel aangename rit in een voor de meesten onbekende streek was.

Plaats reactie